Quantum Touch

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Quantum Touch

Keskustelufoorumi Quantum Touch hoitajille


2 posters

    Uusi hoito

    avatar
    juuso


    Viestien lukumäärä : 4
    Registration date : 15.05.2009

    Uusi hoito Empty Uusi hoito

    Viesti kirjoittaja juuso Ke Heinä 15, 2009 11:43 pm

    Teinpäs eilen Quantum Touch hoidon äitini kissalle. Se oli ollut pidempään vähän syömatön ja alkoi eilen oksennella. Ajateltiin aluksi viedä se eläinlääkärille, mutta matka on sen verran pitkä, että päätetiin odotella ja katsoa vielä. Ja siinä minä sitten keksin, että kokeilempas Quantum Touch hoitoa.

    Hoidin kissaa tuollaiset 20 minuuttia ihan koko kehon alueelta. Aluksi ei tuntunut tapahtuvan mitään, mutta sitten Mirri vääntäytyi jaloilleen -se oli maannut koko hoidon ajan ihan paikoillaan- ja tassutteli suoraan juomakupilleen ja siitä ruokakupilleen.
    Oli muuten mahtava tunne!

    Mirri oli tänään ihan terve, kehräsi vaan ja loikoili sohvalla niin kuin ei ikinä kipeä olisi ollutkaan.
    Ehkä sitä joskus taas uskaltaa hoitamaan ihmisiäkin alien

    Juuso
    Rabelle
    Rabelle


    Viestien lukumäärä : 2
    Ikä : 64
    Registration date : 07.07.2009

    Uusi hoito Empty Tsemppiä Juusolle

    Viesti kirjoittaja Rabelle To Heinä 16, 2009 12:51 pm

    Tottakai uskallat hoitaa ihmisiä ! Usko itseen näissä energiahoidoissa (kuten Richard Gordon kirjassaan sanoo, on yksi perustava asia, että hoito senkun vaan vahvistuu) tuo huomattavaa enegiavirran voimistumista. Huomaat sen kyllä itsessäsi, kun sanot itsellesi hoidon aikana, että minä "osaan" tämän, luotan siihen, että tämä energia Universumista tulee minun kauttani ja auttaa tätä "hoidettavaa" . Ja olet siitä kiitollinen !

    Toi sun tyttöystävän päänsärky mun mielestäni oli ns. parantumiskriisi, joka olisi varmaan helpottunut ilman Buranaa, jos olisit saanut tehdä lisää hoitoa. En tiedä, ehkäpä vähän pitempäänkin kerrallaan. Kaikkien ns. vaihtoehtohoitojen luonteeseen kuuluu jonkinasteinen (joillainhan ei ole mitään negatiivisia tuntemuksia missään vaiheessa!) paranemiskriisi ie. oireet pahenevat ennenkuin paraneminen alkaa. Mistä lie johtuu, mutta jos haluaa vaikka ajatella niin, että luonto ensin "tarkistaa" mitä sen pitää parantaa ja sitten hoitaa sen pois. Sanonkin asiakkaille usein varottaessani heitä paranemiskriisistä, että jossainhan sen täytyy tuntua kun "paska" lähtee liikkeelle - eli kun huonot, negatiiviset asiat alkavat liikkua ja tulevat ulos ! Hahahaha ! Ihmiset yleensä ymmärtävät tämän...

    Eläimiä on IHANA hoitaa, ne rakastavat energiahoitoja AINA ! Niillä ei ole minkäänlaisia varauksia eikä odotuksia, ne vaan ottavat sen vastaan luonnollisena asiana ja ovat kiitollisia. Odota vaan, se kissa tulee sun kättesi alle tästä lähtien aina kun menet sinne. Tai ainakin aina kun se tuntee, että tarvitsee sitä energiaa mitä pystyt sille välittämään.

    Hyvää Kesän Jatkoa ! cat

      Kellonaika on nyt Pe Huhti 19, 2024 6:18 am